Wymagane jest uaktualnienie wtyczki Flash Player.
Wymagane jest uaktualnienie wtyczki Flash Player.
 
Wiadomości z Polski     |     Wiadomości ze Świata     |     Rozkład PKP     |     Rozkład PKS     |     Rozkład LOT     |     Kursy walut     |     Giełda     |     Lotto     |     Pogoda     |     
 
 
Ranking
Dyplom - Perły Samorządu
Przyjazna Polska
Mapa gminy
Program Rodzina 500+
Epuap
Odpady komunalne
piątek, 26 maja 2017
146 dzień roku
pn wt śr czw pt so nd
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
imieniny
Eweliny, Jana, Pawła
Dziennik urzędowy
Dziennik ustaw
Monitor Polski
Film o Gminie
Wirtualny spacer
Radomyskie Zasanie
Gmina z lotu ptaka
Wirtualny Sanleg
Stadnina koni Żabno
Sanłęg
izba regionalna
ZPP
Nasz Czas
Sztafeta
Mikroporady
Gmina Nielisz

Kierownictwo Urzędu

 

WÓJT GMINY

Imie i nazwisko

Jan Pyrkosz

Wykształcenie

wyższe

Telefon:

(15) 845-43-02

Kompetencje:

  • Przygotowywanie projektów uchwał Rady Gminy.
  • Określanie sposobu wykonywania uchwał.
  • Gospodarowaniem mieniem komunalnym.
  • Wykonywanie budżetu.
  • Zatrudnianie i zwalnianie kierowników gminnych jednostek organizacyjnych.
  • Opracowywanie planu operacyjnego ochrony przed powodzią, ogłaszanie i odwoływanie pogotowia i alarmu przeciwpowodziowego.

 

Z-CA WÓJTA GMINY

Imie nazwisko

Małgorzata Nowak

Wykształcenie

wyższe

Telefon:

(15) 845-43-34

Kompetencje:
  • Wykonywanie zadań w zakresie upoważnień wydanych przez Wójta.
  • Zastępowanie Wójta w razie jego nieobecności.
  • Nadzór nad wykonywaniem zadań Referatów, Zespołu, samodzielnych stanowisk pracy w zakresie ustalonym przez Wójta.

 

SEKRETARZ GMINY

Imie nazwisko

Ewa Marynowska

Telefon:

(15) 845-43-02 wew. 23

Wykształcenie

wyższe

Kompetencje:Sekretarz w zakresie ustalonym przez Statut Gminy i Wójta, zapewnia organizację pracy i warunki działania Urzędu, a w szczególności:
  • zapewnia sprawne funkcjonowanie Urzędu,
  • koordynuje prace związane z terminowym opracowaniem materiałów wnoszonych pod obrady Rady Gminy i jej Komisji,
  • sprawuje nadzór nad realizacją uchwał rady Gminy,
  • sprawuje nadzór nad zadaniami związanymi z wyborami na Prezydenta RP, do sejmu i senatu RP oraz organów samorządowych, a także referendum.
  • sprawuje nadzór nad wykonywaniem zadań biura Rady Gminy, a w szczególności nad przygotowaniem projektów aktów wynikających z prawa samorządowego,
  • prowadzi kontrolę realizacji wniosków i interpelacji przyjmowanych przez organ gminy,
  • sprawuje z ramienia Wójta nadzór nad stanem organizacji i funkcjonowania wszystkich komórek organizacyjnych wchodzących w skład Urzędu,
  • sprawuje kontrolę nad wdrożeniem regulaminu pracy oraz jego funkcjonowaniem,
  • sprawuje nadzór nad doprowadzeniem zadań do wszystkich komórek organizacyjnych Urzędu oraz kontrolę realizacji zadań i podjętych ustaleń na naradach Wójta,
  • sprawuje nadzór nad właściwą organizacją przyjmowania i załatwiania skarg i wniosków obywateli,
  • sprawuje nadzór nad terminowym obiegiem i terminowym załatwianiem korespondencji,
  • sprawuje nadzór nad zamówieniami publicznymi realizowanymi przez Gminę,
  • wykonuje inne czynności powierzone przez Wójta,

 

SKARBNIK GMINY

Imie nazwisko

Anna Szeliga

Wykszatałcenie

wyższe

Telefon:

(15) 845-42-28

Kompetencje:
  • prowadzenie gospodarki finansowej Gminy,
  • opracowywanie projektu budżetu Gminy, przygotowywanie projektów uchwał Rady Gminy oraz innych dokumentów pociągających za sobą skutki finansowe,
  • nadzorowanie prawidłowego wykonania budżetu,
  • koordynowanie i nadzorowanie prac związanych z ewidencją stanu mienia komunalnego,
  • kontrolowanie gospodarki finansowej jednostek organizacyjnych oraz sołectw,
  • koordynowanie prac Referatów i gminnych jednostek organizacyjnych nad projektem budżetu i rocznym sprawozdaniem z wykonania budżetu,
  • kontrasygnata czynności prawnych powodujących powstanie zobowiązań finansowych Gminy,
  • wykonywanie kontroli wewnętrznej zadań na stanowiskach pracy w referacie,
  • sprawowanie nadzoru nad całokształtem prac związanych z rachunkowością i księgowością, 10) zapewnienie realizacji uchwał Rady Gminy dotyczących budżetu i gospodarki finansowej,
  • sporządzanie dokumentów finansowych w sposób zapewniający właściwy przebieg operacji gospodarczych oraz organizowanie ich obiegu, archiwizacji i kontroli,
  • czuwanie nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentacji finansowej,
  • wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżetu,
  • sporządzanie i nadzorowanie pełnej sprawozdawczości wynikającej z zakresu działania, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • współpraca z Regionalną Izbą Obrachunkową, Urzędem Skarbowym oraz innymi instytucjami finansowymi powiązanymi z działalnością finansową Gminy,
  • pełnienie funkcji kierownika Referatu Księgowości Budżetowej,
  • wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta
 
Urząd Gminy Radomyśl nad Sanem, ul. Duży Rynek 7, 37-455  Radomyśl nad Sanem, pow. stalowowolski, woj. podkarpackie
tel.: +48 015 84 54 302, fax: +48 015 84 54 328
NIP: 865-15-83-030, Regon: 000546443
 
Poprawny HTML 4.01 Transitional Poprawny arkusz CSS Poprawne kodowanie UTF-8
projekt i hosting: INTERmedi@
zarządzane przez: CMS - SPI
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności.
Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.
x